Przejdź do treści
  • Filozofia firmy
  • Dlaczego my
  • Nasze specjalizacje
  • Techniki badawcze
  • Smart cases
  • Klienci
  • Zespół i kontakt
  • Aktualności
  • pl
  • en
  • Filozofia firmy
  • Dlaczego my
  • Nasze specjalizacje
  • Techniki badawcze
  • Smart cases
  • Klienci
  • Zespół i kontakt
  • Aktualności

Filozofia firmy

Nazwa smARTscope zawiera w sobie naszą filozofię. Dostarczamy klientom informacji z różnych obszarów i jesteśmy nastawieni na cel, stąd scope w nazwie. Podstawowym zadaniem, jakie przed sobą stawiamy jest robienie badania sprytniej niż robią to inni - stąd smart.

Robienie badań sprytniej, oznacza dla nas:

  • stosowanie Brzytwy Ockhama, jednego z naszych ważniejszych narzędzi badawczych, a więc dążenie do możliwie jak największej prostoty i efektywności naszych badań i płynących z nich wniosków
  • umieszczenie zebranych przez nas informacji w kontekście - każdy raport staramy się uzupełnić o informacje na temat badanego zjawiska dostępne w innych źródłach
  • wykorzystywanie otwartych źródeł informacji, tak aby badać tylko to, co rzeczywiście wymaga zbadania i nie wyważać otwartych wcześniej drzwi
  • wykorzystanie wiedzy naszych Klientów - zanim przystąpimy do badania, zbieramy wszystkie, często rozproszone w organizacji Klienta informacje, które mogą mieć znaczenie dla projektu
  • na wyniki badań patrzymy od strony użyteczności, więc zawsze dołączamy do nich jasne rekomendacje
  • A skąd zawarte w nazwie smARTscope słowo „ART“? Wierzymy, że robienie dobrych badań jest sztuką. W naszej pracy, tak jak w pracy artysty liczy się talent, ciężka praca, zaangażowanie, cierpliwość i przezwyciężanie trudności oraz – często decydujący – błysk inspiracji. Właśnie wtedy powstaje coś naprawdę wartościowego!

Filozofia firmy

Nazwa smARTscope zawiera w sobie naszą filozofię. Dostarczamy klientom informacji z różnych obszarów i jesteśmy nastawieni na cel, stąd scope w nazwie. Podstawowym zadaniem, jakie przed sobą stawiamy jest robienie badania sprytniej niż robią to inni - stąd smart.

Robienie badań sprytniej, oznacza dla nas:

  • stosowanie Brzytwy Ockhama, jednego z naszych ważniejszych narzędzi badawczych, a więc dążenie do możliwie jak największej prostoty i efektywności naszych badań i płynących z nich wniosków
  • umieszczenie zebranych przez nas informacji w kontekście - każdy raport staramy się uzupełnić o informacje na temat badanego zjawiska dostępne w innych źródłach
  • wykorzystywanie otwartych źródeł informacji, tak aby badać tylko to, co rzeczywiście wymaga zbadania i nie wyważać otwartych wcześniej drzwi
  • wykorzystanie wiedzy naszych Klientów - zanim przystąpimy do badania, zbieramy wszystkie, często rozproszone w organizacji Klienta informacje, które mogą mieć znaczenie dla projektu
  • na wyniki badań patrzymy od strony użyteczności, więc zawsze dołączamy do nich jasne rekomendacje
  • A skąd zawarte w nazwie smARTscope słowo „ART“? Wierzymy, że robienie dobrych badań jest sztuką. W naszej pracy, tak jak w pracy artysty liczy się talent, ciężka praca, zaangażowanie, cierpliwość i przezwyciężanie trudności oraz – często decydujący – błysk inspiracji. Właśnie wtedy powstaje coś naprawdę wartościowego!

Copyrights Smartscope 2013

Polityka cookies

programowanie: www.webmode.pl

projekt graficzny: www.cudawiankistudio.pl