Ukazał się nasz pierwszy wspólny raport, stworzony we współpracy z MotoFocus. Analiza pokazuje stosunek kierowców i mechaników do wymiany filtrów, m.in.: popularność poszczególnych marek, częstotliwość wymiany filtrów w samochodach osobowych, czynniki wpływające na wybór tej a nie innej marki. Badanie jest zbiorem informacji na temat czterech grup filtrów: powietrza, oleju, paliwa oraz filtrów kabinowych (przeciwpyłkowych).

Wymiana filtrów jest jedną z podstawowych czynności związanych z eksploatacją i serwisowaniem samochodów. Ma ona istotny wpływ na żywotność silnika w pojeździe, spalanie paliwa, a także komfort podróżowania kierowcy i pasażerów. Jak podchodzą do tych wymian mechanicy i kierowcy? Jakie marki filtrów wybierają? Jak często dokonują wymian? Na co zwracają uwagę podejmując decyzję? Odpowiedzi na te i inne pytania ma ułatwić przygotowany przez nas raport.

Szczegółową zawartość raportu:

  1. Tło marketingowe
  2. Metodologia badania
  3. Podsumowanie i wnioski
  4. Znajomość marek i rekomendowanie
    • Znajomość marek filtrów
    • Rekomendacje marek filtrów
    • Wartość sprzedaży oraz typy sprzedawanych filtrów
    • Czynniki wpływające na wybór marki filtrów
    • Źródła wiedzy o filtrach
    • Braki w informacjach nt. filtrów
  5. Klienci warsztatów i sklepów
    • Liczba klientów w warsztacie / sklepie w miesiącu
    • Częstotliwość wymiany / zakupu filtrów
    • Wiedza klientów na temat filtrów
  6. Reklamacje filtrów
    • Częstotliwość reklamacji filtrów
    • Reklamacje filtrów według ich typów
    • Przyczyny reklamacji filtrów
  7. Profil badanej populacji
  8. Informacja o realizatorach badania