Klasyczne badania ilościowe
- badania CAPI realizowane na laptopach
- badania telefoniczne CATI
- klasyczne papierowe kwestionariusze
- testy central location – w przygotowanych salach w wybranych lokalizacjach
Badania on-line
W naszej działalności kładziemy nacisk na maksymalizację efektywności. Wszędzie tam, gdzie jest to możliwe, rekomendujemy badania przez Internet. Realizujemy projekty:
- na panelach internetowych
- w oparciu o rekrutację w czasie rzeczywistym (RTS, Real Time Sampling)
- na bazach naszych klientów
We współpracy z naszymi partnerami dysponujemy dostępem do paneli internetowych liczących ponad 100 000 osób. Realizujemy badania badania zarówno na dużych, reprezentatywnych próbach konsumentów, jak również na stosunkowo niewielkich, niszowych, ale interesujących z punktu widzenia marketingowego grupach klientów.
Badania jakościowe
- wywiady w studiu:
- grupy fokusowe (FGI)
- wywiady indywidualne (IDI)
- wywiady typu affinity
- grupy konfrontacyjne
- grupy kreatywne o charakterze warsztatowym
- wywiady eksperckie
- grupy z udziałem Klienta w roli współmoderatora
- wywiady w domu (IHV – In Home Visits) / miejscu pracy etc.
- obserwacje uczestniczące w sklepach/ punktach sprzedaży (AST)
- badanie etnograficzne
- badania on-line (fora/ dzienniczki/ blogi/ chaty)
- analizy semiotyczne
- badania typu desk research
- ‘quick & dirty’ – jakościowe testy korytarzowe
Techniki mieszane
Zgodnie z naszą filozofią (badanie sprytniej robione) często łączymy rozmaite techniki badawcze. Zawsze ma to jeden cel: dostarczenie naszemu Klientowi maksymalnie użytecznych informacji, z gwarancją najwyższej jakości. Proponujemy między innymi:
- Jakościowy pilotaż narzędzia badawczego przed rozpoczęciem badania ilościowego. Pozwala na wychwycenie zupełnie nieoczekiwanych reakcji konsumentów, co może otworzyć zupełnie nową perspektywę w danym projekcie.
- Ilościowy kwestionariusz po badaniu jakościowym. Możliwa jest wstępna kwantyfikacja wyników badania jakościowego od razu po jego zakończeniu.
- Pogłębienie wyników badania ilościowego. Pogłębienie interesujących kwestii, tak aby lepiej zrozumieć motywacje i przyczyny poszczególnych zjawisk.