O smartscope
Badania marketingowe
dla firm i instytucji
Badania, które wskazują drogę
W smartscope projektujemy badania marketingowe, które pomagają podejmować świadome decyzje biznesowe. Nasza filozofia to łączenie odpowiedzi na zadane pytania ze wskazaniem kierunku, w którym należy podążać.
- Badania marki i produktu
Badania marki i produktu
- Badania kultury organizacyjnej
Badania kultury organizacyjnej
- Badania satysfakcji klientow
Badania satysfakcji klientow
- Badania satysfakcji pracowników
Badania satysfakcji pracowników
- Badania dla instytucji publicznych i kultury
Badania dla instytucji publicznych i kultury
- Poznaj zespół smartscope Poznaj zespół smartscope
Smartscope tworzony jest przez specjalistów w dziedzinach psychologii, socjologii, technologii, makro- i mikrotrendów, brandingu oraz UX.
W smartscope wierzymy w synergię humanistycznego podejścia do problemów naszych klientów i ich zmieniających się odbiorców z analitycznym wnioskowaniem i poszukiwaniem wspierających sukces odpowiedzi.
Zaczynając od zrozumienia indywidualnych potrzeb, staramy się przygotować jednoznaczne i praktyczne wnioski.
Nasi specjaliści
Poznaj zespół smartscope
-
Tomasz Dulinicz badacz / CEO
-
Jakub Cichosz badacz / COO
-
Urszula Jankowska badaczka / account manager
-
Pamela Lange badaczka / account manager
-
Małgorzata Sobieraj badaczka / account manager
-
Magdalena Szemioth badaczka / account manager
-
Sara Świder badaczka / account manager
-
Marcin Półtorak analityk / data scientist
-
Maryna Minchenko badaczka / quality controler
Co znajdziesz w naszej ofercie?
Nasze badania wiążą się z najważniejszymi kwestiami prowadzenia biznesu i realizacji projektów w instytucjach publicznych.
Formułujemy wskazówki i rekomendacje w obszarach takich, jak: sprzedaż, marketing, public relations, satysfakcja pracowników i kultura organizacyjna. Dowiedz się o nich więcej.
Badania marki i produktu
benefit
Badania marketingowe smartscope dotykają wielu różnych obszarów: od testowania nowych produktów i usług, sprawdzania doświadczeń użytkownika, przez ocenę efektywności obecnych działań, aż po badania wizerunku i świadomości marki. Pomogą one zoptymalizować decyzje, zapadające w tym obszarze w Twojej firmie.
usługi
- Badania świadomości i wizerunku marki
- Badania efektywności komunikacji marketingowej
- Testy nowych usług i produktów
- Ocena materiałów reklamowych (ATL/BTL)
- Badania doświadczeń użytkownika (UX)
- Badania U&A i segmentacyjne
- Badania Tajemniczego Klienta (Mystery Shopper)
- Badania efektywności sponsoringu
- Badania etnograficzne
- Badania eksploracyjne
- Warsztaty kreatywne z konsumentami i klientami
Badania satysfakcji klientów
benefit
Badania relacji z klientami marki. Diagnoza satysfakcji i lojalności na potrzeby wsparcia sprzedaży. Identyfikacja problemów i dostarczenie danych do ich rozwiązania.
usługi
- Badania satysfakcji klientów
- Badania NPS (Net Promoter Score)
- Badania lojalności
- Diagnostyka powodów niezadowolenia
- Badania uczestników eventów, targów, imprez
Badania kultury organizacyjnej i satysfakcji pracowników
benefit
Analiza pozycji marki jako pracodawcy, dostarczenie wiedzy do budowania zaangażowania i lojalności w zespole.
usługi
- Badania satysfakcji i zaangażowania pracowników
- Badania kultury organizacyjnej
- Badania diagnozujące potencjalne lub rzeczywiste źródła mobbingu / dyskryminacji w firmie
- Badania kompetencji menedżerskich metodą 360°
Badania dla instytucji publicznych oraz instytucji kultury
benefit
Ocena efektywności prowadzonych działań, poznanie potrzeb oraz motywacji odbiorców, szacowanie potencjału nowych inicjatyw.
usługi
- Ewaluacja projektów nowych wystaw i aktywności
- Optymalizacja obecnie prowadzonej działalności
- Diagnoza oczekiwań aktualnych i potencjalnych klientów / odwiedzających
- Analiza profilu i satysfakcji klientów / odwiedzających