O smartscope

Badania marketingowe
dla firm i instytucji

Badania, które wskazują drogę

W smartscope projektujemy badania marketingowe, które pomagają podejmować świadome decyzje biznesowe. Nasza filozofia to łączenie odpowiedzi na zadane pytania ze wskazaniem kierunku, w którym należy podążać.

Smartscope tworzony jest przez specjalistów w dziedzinach psychologii, socjologii, technologii, makro- i mikrotrendów, brandingu oraz UX.

W smartscope wierzymy w synergię humanistycznego podejścia do problemów naszych klientów i ich zmieniających się odbiorców z analitycznym wnioskowaniem i poszukiwaniem wspierających sukces odpowiedzi.

Zaczynając od zrozumienia indywidualnych potrzeb, staramy się przygotować jednoznaczne i praktyczne wnioski.

Nasi specjaliści

Poznaj zespół smartscope

  • Tomasz Dulinicz, badacz / CEO

    Tomasz Dulinicz badacz / CEO

  • Jakub Cichosz, badacz / COO

    Jakub Cichosz badacz / COO

  • Urszula Jankowska, badaczka / account manager

    Urszula Jankowska badaczka / account manager

  • Pamela Lange, badaczka / account manager

    Pamela Lange badaczka / account manager

  • Małgorzata Sobieraj, badaczka / account manager

    Małgorzata Sobieraj badaczka / account manager

  • Magdalena Szemioth, badaczka / account manager

    Magdalena Szemioth badaczka / account manager

  • Sara Świder, badaczka / account manager

    Sara Świder badaczka / account manager

  • Marcin Półtorak, analityk / data scientist

    Marcin Półtorak analityk / data scientist

  • Maryna Minchenko, badaczka / quality controler

    Maryna Minchenko badaczka / quality controler

Tomasz Dulinicz, badacz / CEO

Tomasz Dulinicz

badacz / CEO

W smartscope odpowiada za budowę relacji z Klientami oraz wsparcie zespołu agencji w realizacji projektów. Postrzega badania jako kluczowy w skutecznym działaniu marketingowym, pomost między decydentami i konsumentami. Wiele uwagi poświęca opracowywaniu efektywnych narzędzi badawczych.

  • #relacje
  • #clientservice
  • #ekspertyza
Następny:
Jakub Cichosz
Jakub Cichosz, badacz / COO

Jakub Cichosz

badacz / COO

Pracował przy realizacji większości typów badań ilościowych, szczególnie często przy projektach związanych z marką i komunikacją. Specjalizuje się w niestandardowych mystery shoppingach oraz sprawdzaniu poziom zadowolenia klientów i pracowników. Na co dzień łączy wszystkie firmowe „klocki” tak, by pasowały do siebie jak w zestawie Lego.

  • #odpowiedzialność
  • #uniwersalność
  • #praktyka
Następny:
Urszula Jankowska
Urszula Jankowska, badaczka / account manager

Urszula Jankowska

badaczka / account manager

W smartscope prowadzi najczęściej projekty związane z satysfakcją i lojalnością klientów, UX/UI oraz crowdfundingiem.

Łączy umiejętności interpretacji danych oraz technik ich analizy. Cechuje ją nieprzeciętne zaangażowanie i wnikliwość w poszukiwaniu wartościowych insightów.

  • #dociekliwość
  • #staranność
  • #bullshit-allergy
Następny:
Pamela Lange
Pamela Lange, badaczka / account manager

Pamela Lange

badaczka / account manager

Posiada bogate doświadczenie w badaniach wizerunku, doświadczenia klienta, ocenie potencjału nowych produktów i usług. Prowadziła projekty na 3 kontynentach, w kilkudziesięciu krajach. Nie boi się sięgać po nowe, trudne tematy, bo lubi wyzwania. Często pracuje dla instytucji kultury, branży fashion oraz marek zaangażowanych społecznie.

  • #goal-oriented
  • #cx
  • #sektor-kultury
Następny:
Małgorzata Sobieraj
Małgorzata Sobieraj, badaczka / account manager

Małgorzata Sobieraj

badaczka / account manager

W smartscope prowadzi najczęściej projekty badawcze poświęcone brandingowi, komunikacji oraz pozycjonowaniu cenowemu marek oraz optymalizacji ofert. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu posiada szczególną umiejętność dostrzegania nieoczywistych związków pomiędzy zjawiskami.

  • #doświadczenie
  • #insight
  • #zaangażowanie
Następny:
Magdalena Szemioth
Magdalena Szemioth, badaczka / account manager

Magdalena Szemioth

badaczka / account manager

W smartscope prowadzi najczęściej projekty badawcze poświęcone komunikacji marketingowej oraz wprowadzaniu nowych usług i produktów. Łączy kompetencje badaczki ilościowej i jakościowej. Wyróżnia ją chęć poszukiwania niestandardowych rozwiązań.

  • #kreatywność
  • #wszechstronność
  • #otwartość
Następny:
Sara Świder
Sara Świder, badaczka / account manager

Sara Świder

badaczka / account manager

W smartscope odpowiedzialna za badania z zakresu Customer Experience oraz trackingi monitorujące dynamikę zmian rynkowych. W badaniach najbardziej ceni sobie poznanie perspektywy i opinii klientów oraz dostarczanie na ich podstawie jak najtrafniejszych rekomendacji.

  • #dokładność
  • #klientocentryczność
  • #zaangażowanie
Następny:
Marcin Półtorak
Marcin Półtorak, analityk / data scientist

Marcin Półtorak

analityk / data scientist

Cyfrowe zaplecze smartscope. Robi analizy, szkicuje mapy percepcyjne, wyciąga średnie. Precyzyjny jak szwajcarski chirurg.

  • #liczby
  • #dane
  • #szybkość
Następny:
Maryna Minchenko
Maryna Minchenko, badaczka / quality controler

Maryna Minchenko

badaczka / quality controler

W smartscope zajmuje się opracowaniem i prezentacją danych, a także odpowiada za kontrolę jakości przygotowywanych w agencji raportów. Zajmuje się zarówno projektami dla sektora komercyjnego jak i publicznego.

  • #dokładność
  • #wsparcie
  • #zaangażowanie
Następny:
-

Co znajdziesz w naszej ofercie?

Nasze badania wiążą się z najważniejszymi kwestiami prowadzenia biznesu i realizacji projektów w instytucjach publicznych.

Formułujemy wskazówki i rekomendacje w obszarach takich, jak: sprzedaż, marketing, public relations, satysfakcja pracowników i kultura organizacyjna. Dowiedz się o nich więcej.

Dowiedz się więcej
  • Badania marki i produktu

    benefit

    Badania marketingowe smartscope dotykają wielu różnych obszarów: od testowania nowych produktów i usług, sprawdzania doświadczeń użytkownika, przez ocenę efektywności obecnych działań, aż po badania wizerunku i świadomości marki. Pomogą one zoptymalizować decyzje, zapadające w tym obszarze w Twojej firmie.

    usługi

    1. Badania świadomości i wizerunku marki
    2. Badania efektywności komunikacji marketingowej
    3. Testy nowych usług i produktów
    4. Ocena materiałów reklamowych (ATL/BTL)
    5. Badania doświadczeń użytkownika (UX)
    6. Badania U&A i segmentacyjne
    7. Badania Tajemniczego Klienta (Mystery Shopper)
    8. Badania efektywności sponsoringu
    9. Badania etnograficzne
    10. Badania eksploracyjne
    11. Warsztaty kreatywne z konsumentami i klientami
    asdf
  • Badania satysfakcji klientów

    benefit

    Badania relacji z klientami marki. Diagnoza satysfakcji i lojalności na potrzeby wsparcia sprzedaży. Identyfikacja problemów i dostarczenie danych do ich rozwiązania.

    usługi

    1. Badania satysfakcji klientów
    2. Badania NPS (Net Promoter Score)
    3. Badania lojalności
    4. Diagnostyka powodów niezadowolenia
    5. Badania uczestników eventów, targów, imprez
    hi!
  • Badania kultury organizacyjnej i satysfakcji pracowników

    benefit

    Analiza pozycji marki jako pracodawcy, dostarczenie wiedzy do budowania zaangażowania i lojalności w zespole.

    usługi

    1. Badania satysfakcji i zaangażowania pracowników
    2. Badania kultury organizacyjnej
    3. Badania diagnozujące potencjalne lub rzeczywiste źródła mobbingu / dyskryminacji w firmie
    4. Badania kompetencji menedżerskich metodą 360°
    hi
  • Badania dla instytucji publicznych oraz instytucji kultury

    benefit

    Ocena efektywności prowadzonych działań, poznanie potrzeb oraz motywacji odbiorców, szacowanie potencjału nowych inicjatyw.

    usługi

    1. Ewaluacja projektów nowych wystaw i aktywności
    2. Optymalizacja obecnie prowadzonej działalności
    3. Diagnoza oczekiwań aktualnych i potencjalnych klientów / odwiedzających
    4. Analiza profilu i satysfakcji klientów / odwiedzających
    h1