Smart cases
Poznaj nasze
realizacje badawcze
- REZULTAT Dowód na to, że możliwe jest połączenie badania marketingowego ze wsparciem budowy społeczności i jej partycypacji w budowie marki radia.
- BRANŻA Media
- ROK 2023
- KLIENT Radio 3/5/7
- REZULTAT Dowód na to, że możliwe jest zbieranie danych na potencjalnie wrażliwe tematy i wykorzystanie ich do wsparcia działań marki w obszarze odpowiedzialności społecznej.
- BRANŻA Ubezpieczenia
- ROK 2023
- KLIENT Nationale Nederlanden
- REZULTAT Dowód na to, że analiza postaw konsumentów to konieczność w procesie skutecznej transformacji marki.
- BRANŻA Rozrywka i telekomunikacja
- ROK 2023
- KLIENT Play
- REZULTAT Dowód na to, że trafne rozpoznanie grupy docelowej stwarza przestrzeń do kreatywnych działań wyróżniających markę.
- BRANŻA Moda i lifestyle
- ROK 2023
- KLIENT YES
- REZULTAT Dowód na to, że nawet tradycyjna instytucja może dużo zyskać na analizie danych konsumenckich.
- BRANŻA Kultura i sztuka
- ROK 2023
- KLIENT Zamek Królewski na Wawelu
- REZULTAT Dowód na to, że partnerskie relacje z lokalną agencją można przenieść na poziom międzynarodowy.
- BRANŻA Badania opinii
- ROK 2023
- KLIENT Smartscope / Confess
- REZULTAT Dowód na to, że dzięki badaniom opinii możliwe jest wprowadzenie istotnych problemów społecznych do obszaru zainteresowania marek.
- BRANŻA Konsulting
- ROK 2023
- KLIENT Deloitte
- REZULTAT Dowód na to, że cykliczny konsumencki feedback dotyczący prowadzonej komunikacji pozwala na zbudowanie strategii gwarantującej przewagę konkurencyjną.
- BRANŻA Rozrywka i telekomunikacja
- ROK 2023
- KLIENT Play
Kilkanaście tysięcy wywiadów w kilka dni, zaangażowanie społeczności słuchaczy, promocja badania i jego wyników na antenie radia.

Radio 3/5/7

Dostarczenie danych do przygotowania przekrojowego raportu dotyczącego zdrowia psychicznego Polaków.

Nationale
Nederlanden

Trwający kilkanaście miesięcy proces gromadzenia danych wśród różnych grup docelowych, dotyczących wielu wymiarów działalności biznesowej Play i UPC: produktu, komunikacji, CMR, UX.

Play

Cykl projektów badawczych wspierających działania marki YES, nagradzanej za marketingową odwagę i społeczne zaangażowanie.

YES

Badanie aktualnej i potencjalnej publiczności jednej z najsilniejszych polskich marek kulturalnych.

Zamek Królewski na Wawelu

Badania w Polsce dla klientów zlecających je z zagranicznych rynków oraz projekty w innych państwach europejskich realizowane dla polskich organizacji.

Smartscope / Confess

Badania w Polsce i Europie centralnej diagnozujące postawy konsumentów wobec wyzwań związanych ze zmianami klimatycznymi.

Deloitte

Cykliczne badania konsumenckie monitorujące kondycję marki wraz z pogłębioną diagnostyką skuteczności komunikacji.

Play

Radio 3/5/7

Nationale
Nederlanden

Play

YES

Zamek Królewski na Wawelu

Smartscope / Confess

Deloitte

Play
