Smart cases
Poznaj nasze
realizacje badawcze
- Dowód na to, że możliwe jest połączenie badania marketingowego ze wsparciem budowy społeczności i jej partycypacji w budowie marki radia.
- Media
- 2023
- Radio 3/5/7
- Dowód na to, że możliwe jest zbieranie danych na potencjalnie wrażliwe tematy i wykorzystanie ich do wsparcia działań marki w obszarze odpowiedzialności społecznej.
- Ubezpieczenia
- 2023
- Nationale Nederlanden
- Dowód na to, że analiza postaw konsumentów to konieczność w procesie skutecznej transformacji marki.
- Rozrywka i telekomunikacja
- 2023
- Play
- Dowód na to, że trafne rozpoznanie grupy docelowej stwarza przestrzeń do kreatywnych działań wyróżniających markę.
- Moda i lifestyle
- 2023
- YES
- Dowód na to, że nawet tradycyjna instytucja może dużo zyskać na analizie danych konsumenckich.
- Kultura i sztuka
- 2023
- Zamek Królewski na Wawelu
- Dowód na to, że partnerskie relacje z lokalną agencją można przenieść na poziom międzynarodowy.
- Badania opinii
- 2023
- Smartscope / Confess
- Dowód na to, że dzięki badaniom opinii możliwe jest wprowadzenie istotnych problemów społecznych do obszaru zainteresowania marek.
- Konsulting
- 2023
- Deloitte
- Dowód na to, że cykliczny konsumencki feedback dotyczący prowadzonej komunikacji pozwala na zbudowanie strategii gwarantującej przewagę konkurencyjną.
- Rozrywka i telekomunikacja
- 2023
- Play
Kilkanaście tysięcy wywiadów w kilka dni, zaangażowanie społeczności słuchaczy, promocja badania i jego wyników na antenie radia.
Radio 3/5/7
Dostarczenie danych do przygotowania przekrojowego raportu dotyczącego zdrowia psychicznego Polaków.
Nationale
Nederlanden
Trwający kilkanaście miesięcy proces gromadzenia danych wśród różnych grup docelowych, dotyczących wielu wymiarów działalności biznesowej Play i UPC: produktu, komunikacji, CMR, UX.
Play
Cykl projektów badawczych wspierających działania marki YES, nagradzanej za marketingową odwagę i społeczne zaangażowanie.
YES
Badanie aktualnej i potencjalnej publiczności jednej z najsilniejszych polskich marek kulturalnych.
Zamek Królewski na Wawelu
Badania w Polsce dla klientów zlecających je z zagranicznych rynków oraz projekty w innych państwach europejskich realizowane dla polskich organizacji.
Smartscope / Confess
Badania w Polsce i Europie centralnej diagnozujące postawy konsumentów wobec wyzwań związanych ze zmianami klimatycznymi.
Deloitte
Cykliczne badania konsumenckie monitorujące kondycję marki wraz z pogłębioną diagnostyką skuteczności komunikacji.
Play
Radio 3/5/7
Nationale
Nederlanden
Play
YES
Zamek Królewski na Wawelu
Smartscope / Confess
Deloitte
Play