Smart cases

Poznaj nasze
realizacje badawcze

    nazwa badania
    Badanie zaangażowanej społeczności

    Kilkanaście tysięcy wywiadów w kilka dni, zaangażowanie społeczności słuchaczy, promocja badania i jego wyników na antenie radia.

    • REZULTAT Dowód na to, że możliwe jest połączenie badania marketingowego ze wsparciem budowy społeczności i jej partycypacji w budowie marki radia.
    • BRANŻA Media
    • ROK 2023
    • KLIENT Radio 3/5/7
    Urszula Jankowska
    Urszula Jankowska
    urszula.jankowska@smartscope.pl
    Skontaktuj się
    Radio 3/5/7
    nazwa badania
    Badania wspierające CSR

    Dostarczenie danych do przygotowania przekrojowego raportu dotyczącego zdrowia psychicznego Polaków.

    • REZULTAT Dowód na to, że możliwe jest zbieranie danych na potencjalnie wrażliwe tematy i wykorzystanie ich do wsparcia działań marki w obszarze odpowiedzialności społecznej.
    • BRANŻA Ubezpieczenia
    • ROK 2023
    • KLIENT Nationale Nederlanden
    Pamela Lange
    Pamela Lange
    pamela.lange@smartscope.pl
    Skontaktuj się
    Nationale Nederlanden
    nazwa badania
    Badawcze wsparcie fuzji dwóch silnych marek

    Trwający kilkanaście miesięcy proces gromadzenia danych wśród różnych grup docelowych, dotyczących wielu wymiarów działalności biznesowej Play i UPC: produktu, komunikacji, CMR, UX.

    • REZULTAT Dowód na to, że analiza postaw konsumentów to konieczność w procesie skutecznej transformacji marki.
    • BRANŻA Rozrywka i telekomunikacja
    • ROK 2023
    • KLIENT Play
    Tomasz Dulinicz
    Tomasz Dulinicz
    tomasz.dulinicz@smartscope.pl
    Skontaktuj się
    Play
    nazwa badania
    Badania marketingowe wpierające markę z misją

    Cykl projektów badawczych wspierających działania marki YES, nagradzanej za marketingową odwagę i społeczne zaangażowanie.

    • REZULTAT Dowód na to, że trafne rozpoznanie grupy docelowej stwarza przestrzeń do kreatywnych działań wyróżniających markę.
    • BRANŻA Moda i lifestyle
    • ROK 2023
    • KLIENT YES
    Jakub Cichosz
    Jakub Cichosz
    jakub.cichosz@smartscope.pl
    Skontaktuj się
    YES
    nazwa badania
    Badania odbiorców kultury - tradycyjna marka w świecie marketingu czasu wolnego

    Badanie aktualnej i potencjalnej publiczności jednej z najsilniejszych polskich marek kulturalnych.

    • REZULTAT Dowód na to, że nawet tradycyjna instytucja może dużo zyskać na analizie danych konsumenckich.
    • BRANŻA Kultura i sztuka
    • ROK 2023
    • KLIENT Zamek Królewski na Wawelu
    Pamela Lange
    Pamela Lange
    pamela.lange@smartscope.pl
    Skontaktuj się
    Zamek Królewski na Wawelu
    nazwa badania
    Smartscope / Confess - międzynarodowa współpraca lokalnych agencji

    Badania w Polsce dla klientów zlecających je z zagranicznych rynków oraz projekty w innych państwach europejskich realizowane dla polskich organizacji.

    • REZULTAT Dowód na to, że partnerskie relacje z lokalną agencją można przenieść na poziom międzynarodowy.
    • BRANŻA Badania opinii
    • ROK 2023
    • KLIENT Smartscope / Confess
    Sara Świder
    Sara Świder
    sara.swider@smartscope.pl
    Skontaktuj się
    Smartscope / Confess
    nazwa badania
    Klimat i środowisko naturalne jako punkt odniesienia dla działalności marek

    Badania w Polsce i Europie centralnej diagnozujące postawy konsumentów wobec wyzwań związanych ze zmianami klimatycznymi.

    • REZULTAT Dowód na to, że dzięki badaniom opinii możliwe jest wprowadzenie istotnych problemów społecznych do obszaru zainteresowania marek.
    • BRANŻA Konsulting
    • ROK 2023
    • KLIENT Deloitte
    Magdalena Szemioth
    Magdalena Szemioth
    magdalena.szemioth@smartscope.pl
    Skontaktuj się
    Deloitte
    nazwa badania
    Wsparcie skutecznej i podziwianej komunikacji marketingowej

    Cykliczne badania konsumenckie monitorujące kondycję marki wraz z pogłębioną diagnostyką skuteczności komunikacji.

    • REZULTAT Dowód na to, że cykliczny konsumencki feedback dotyczący prowadzonej komunikacji pozwala na zbudowanie strategii gwarantującej przewagę konkurencyjną.
    • BRANŻA Rozrywka i telekomunikacja
    • ROK 2023
    • KLIENT Play
    Małgorzata Sobieraj
    Małgorzata Sobieraj
    malgorzata.sobieraj@smartscope.pl
    Skontaktuj się
    Play