Case:
producent kosmetyków po goleniu
Target:
młodzi mężczyźni zaczynający przygodę z tą kategorią produktów
Cel:
stworzenie portretu grupy docelowej
Problem do rozwiązania:
realizacja dużego badania na kilkusetosobowej próbie, czyli: drogo i długo…
Nasz pomysł:
Mniej ważna jest liczba osób, ważniejsza jest wnikliwa ich obserwacja!
Nasza metoda:
Staranny dobór 100 osób, idealnie odzwierciedlających badaną grupę docelową pod względem istotnych parametrów. W miejsce klasycznego wywiadu, dzienniczek on-line, który respondent wypełnia na komputerze albo komórce. 10-dniowa obserwacja. Obejmująca nie tylko korzystanie z kosmetyków, ale też nastrój, emocjonalne doświadczenia produktu, konsumpcję mediów, życie towarzyskie itp.
Efekt:
Pełniejsze, bardziej wartościowe wnioski, zaskakujące insighty - szybciej i za niższą cenę.
