Już 13 marca odbędzie się kolejne szkolenie prowadzone pod szyldem Polskiego Towarzystwa Badań Rynku i Opinii. Jego tematyka to „tworzenie kwestionariusza w badaniach on-line”. Szkolenie poprowadzi Tomek Dulinicz z firmy smartscope.

Celem szkolenia jest przedstawienie zasad tworzenia kwestionariusza badawczego, który będzie użyty w realizacji ilościowego badania marketingowego metodologią on-line. Zostaną przedstawione specyficzne zasady odróżniające kwestionariusz badania internetowego od kwestionariuszy realizowanych tradycyjnymi technikami. Zostaną zademonstrowane przykłady dobrych oraz złych kwestionariuszy wraz z kryteriami, jakie decydują o tym jaki kwestionariusz jest poprawnie skonstruowany. Opowiemy również o dostępnych technikach informatycznych zwiększających możliwości internetowych narzędzi badawczych, a także specyfiką kwestionariuszy on-line przeznaczonych do realizacji badań na urządzeniach mobilnych.

Szkolenie adresowane jest do osób, które w swojej pracy zajmują się tworzeniem kwestionariuszy on-line  - najczęściej badaczy ilościowych oraz takich, które są odbiorcami ich pracy - najczęściej przedstawicielami działów badań i marketingu firm zlecających badania. Zapraszamy również osoby chcące samodzielnie umieścić ankietę na swojej stronie internetowej, blogu, sklepie on-line.

Zgłoszenie do udziału w szkolenie można znaleźć na stronie http://www.ptbrio.pl
Zapraszamy!